Sunday, January 5, 2020

İnsan Kaynakları Performans Yönetimi


20020 yılında yeni uzman ve akademisyenlerimiz ile eğitim programlarımızı daha da geliştirdik. Bugüne kadar bir çok firma ile ortak çalışmalar gerçekleştirdik. Uzaktan eğitim programlarımızla iş veren ve çalışanlara yeni yetkinlikler sunarak işletmelerinin bir adım öne geçmesini sağladık. Burada gelecek planlarımızda emin adımlarla yürümenize yardımcı oluyoruz. İşletmelerin iş yapış şekillerine göre farklı performans yönetim sistemi uygulanabilmektedir. İşverenlere hem yetkinlik bazlı hem de hedef bazlı performans yönetimi verebiliriz. İşletmelerin verimlilik stratejileri çerçevesinde insan kaynakları performans yönetimini başarılı bir şekilde ele alabiliyoruz. Eğitim alanında öncü programlarımız devam ediyor. Değişen eğitim sistemine göre kendimizi sürekli olarak güncelleyebiliyoruz. Hayal ettiğinizin üzerine ulaşan fikirlerimizle sektörel gücünüzü arttırıyoruz. Türkiye'nin en iyi eğitmenleriyle ve kurumlarıyla işbirliği içindeyiz. Katılımcılarımıza her zaman en yüksek kalitede hizmet sunmaktayız. Her

Güvenilir Eğitim Desteği
Akademisyenlerimiz tarafından verilen eğitim programlarında, katılımcıların yeni yönetim anlayışı ve vizyonuna sahip olmalarına yardımcı oluyoruz. İşveren ve çalışanlar eğitim programları sonrasında kendilerine yeni bir yol haritası çizebiliyor. Eğitimlerimiz her insana hitap edebiliyor. Merkezimiz insan kaynakları çalışanlarına performans eğitimi konusunda gerekli desteği sunabiliyor. İnsan kaynakları performans değerlendirme konusunda muhtemel soru işaretlerini ortadan kaldıracak çözümlerimiz bulunuyor. Yaptığımız ve sunduğumuz her şeyi en iyi şekilde sunmayı amaçlıyoruz. Bu adres üzerinden ulaştırdığımız eğitimlerde katılma amacınız ne olursa olsun başarılı olmaları için elimizden geleni yapıyoruz.

No comments:

Post a Comment